۱۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۲۳

فرمانده هنگ مرزی آستارا: 

حضور مقتدرانه نیروهای مسلح اجازه پیشروی به دشمن را نمی دهد

حضور مقتدرانه نیروهای مسلح اجازه پیشروی به دشمن را نمی دهد

آستارا- فرمانده هنگ مرزی آستارا گفت: حضور مقتدرانه نیروهای مسلح در همه عرصه اجازه عرض اندام به دشمن نمی دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ هادی قاسمی صبح شنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی، انتظامی، ارتش و سپاه شهرستان آستارا ضمن تبریک هفته فراجا به شأن و مقام نیروی انتظامی در کلام رهبری اشاره و اظهار کرد: فراجا به عنوان متولی نظم و امنیت در جامعه دارای رسالت مهم و خطیری است.

وی با بیان اینکه نیروهای انتظامی همپا و همراه سایر نیروهای مسلح و نیروهای مردمی کارنامه درخشانی از خود به جای گذاشتند و امروز نیز شاهد تلاش‌های آنان در راستای دفاع از مرزها و تأمین امنیت در جای جای کشور هستیم، گفت: خدمت به مردم ولایتمدار و شریف ایران اسلامی لوح افتخاری برای کارکنان و نیروهای فراجا است.

حضور مقتدرانه نیروهای مسلح اجازه پیشروی به دشمن را نمی دهد

سرهنگ قاسمی با اشاره به اینکه امنیت در سایه تلاش‌های شما طلوع پیدا می‌کند و عدالت وامدار بیداری شماست، تصریح کرد: حضور مقتدرانه نیروهای فراجا و مسلح کشور اجازه عرض اندام به دشمنان را نمی‌دهد.

فرمانده هنگ مرزی بندر آستارا، امنیت و اقتدار و آسایش کنونی کشور را مدیون و مرهون تلاش‌ها و جانفشانی‌های کارکنان فراجا و همه نیروهای امنیتی، انتظامی و هوشیاری و بصیرت مردم دانست و گفت: باید قدر این امنیت را بدانیم و شکرگزار خداوند باشیم.

حضور مقتدرانه نیروهای مسلح اجازه پیشروی به دشمن را نمی دهد

گفتنی است، در این مراسم مسئولان شهرستان و فرماندهان نظامی و انتظامی از یگان‌های مستقر در میدان سان دیده و به تصاویر شهدای این شهرستان مرزنشین ادای احترام کردند.

کد خبر 5904587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha